Optimizarea website-ului oferă cele mai bune rezultate pe termen scurt, o dată cu implementarea modificărilor sugerate prin analiza de nișă și auditul SEO. Aceste optimizări sunt vitale înainte de începutul oricăror campanii de marketing online pentru a amplifica efectul acestora asupra vizibilității în motoarelor de căutare.

Procesul de optimizare include în mod uzual următorii pași:

 

Analiza oportunităților de cuvinte cheie

Etapele de analiză presupun în primul rând să identificăm cuvintele cheie relevante pentru website-ul tău și apoi să determinăm dificultatea acestora. Astfel putem găsi oportunități unde există un volum mare de căutări și un grad de competivitate scăzut.

O dată cu această analiză realizăm și o imagine asupra performanței actuale a website-ului pentru aceste cuvinte cheie. Aceasta ne permite să determinăm ce probleme de structură și conținut există chiar înainte de a porni auditul on-page.

 

Auditul SEO al website-ului

Testarea accesibilității website-ului este prima prioritate a auditului SEO. În acest pas investigăm dacă există dificultăți de accesibilitate și indexare pentru motoarele de căutare și raportăm soluționarea acestora.

De asemenea, realizând analiza tag-urilor HTML identificăm oportunități de optimizare a paginilor prin folosirea tag-urilor conform standardelor cerute de motoarele de căutare.

 

Analiza conținutului

În aceasta etapă evaluam conținutul website-ului și stabilim cât de eficient este în targetarea naturală a cuvintelor cheie pe care le urmărim. Identificăm eventuale probleme de supra-optimizare sau de conținut duplicat care ar putea afecta negativ website-ul.

În plus, ne asigurăm că motoarele de căutare pot identifica conținutul cât mai ușor folosind datele structurate, oferind de multe ori și o vizibilitate crescută în paginile de rezultate.

 

Fiecare dintre aceste rapoarte ne ajută să stabilim performanța website-ului și să identificăm punctele sale slabe pentru care propunem soluții acționabile.