Google Updates

Optimizarea site-ului pentru mobil și update-ul Google din 21 aprilie

-- Scris de

Cautari Google pe mobil

UPDATE #1 (27 martie): Implementarea update-ului va avea loc pe o perioadă de câteva zile – o săptămână, astfel încât pot exista fluctuații până lansarea este finalizată (sursă). De asemenea, rezultatele din Google News nu vor fi afectate de acest update (sursă).

Google a anunțat că, începând cu 21 aprilie 2015, algoritmul lor se va folosi într-un grad mai mare de factorul “Mobile-Friendly” pentru căutările efectuate de pe dispozitive mobile. În trecut, anumite update-uri Google au ținut cont dacă un site este configurat și vizibil în mod corect de pe telefon, și au permis utilizatorilor să găsească mai ușor astfel de site-uri, însă într-o măsură mai mică.

Noul anunț implică faptul că, pentru cei care vor face căutări pe Google de pe un dispozitiv mobil, paginile optimizate „pentru mobil” vor fi afișate înaintea celor neoptimizate. Google avertizează că „această schimbare va afecta căutările de pe mobil în toate limbile din lume și va avea un impact semnificativ în rezultatele noastre”.

Citește în continuare…

Google Updates

Panda 4.0 și impactul său în rezultate

-- Scris de

Matt Cutts: Panda 4.0

De câțiva ani încoace, luna mai a fost o lună dedicată unor update-uri importante pentru algoritmul de Google Search, în special fiind vorba de update-ul Penguin. Pe 25 mai 2012 Google a lansat Penguin 1.1, iar versiunea 2.0 a sosit un an mai târziu, pe 22 mai 2013. Nu e de mirare că mulți se așteptau la o nouă iterație Penguin să aiba loc acum, mai ales după multe zvonuri de volatilitate în rezultate.

Cu toate acestea însă, acum câteva zile – pe 20/21 mai 2014 – Matt Cutts a anunțat pe contul său de Twitter ultima versiune a update-ului Panda, 4.0.
Citește în continuare…

Link Building

12 metode pentru a găsi adrese de email valide

-- Scris de

3vl5qp

Mulți dintre noi știm de sintagma “content is king“, care stă la baza practicilor de link building și content marketing. Însă, o dată ce am realizat un astfel de conținut, ne confruntăm cu unul din cele mai competitive aspecte ale unei campanii SEO: promovarea materialului pentru obținerea link-urilor organice și a semnalelor sociale.

Una din cele mai eficiente metode de promovare este outreach-ul manual, care a capătat o reputație proastă ca fiind o practică aproape deloc scalabilă și nu prea eficientă, din cauza faptului că nu poate fi automatizată. Am realizat acest articol în jurul celui mai frecvent task întâlnit în outreach-ul manual: găsirea adreselor de email.

Citește în continuare…

Technical SEO

Hacked SEO: Ce poți să faci în cazul unui atac?

-- Scris de

hack_warn

Cel mai neplăcut moment în viața unui webmaster este când cineva încearcă (și reușeste) să îi compromită websiteul pentru a fura trafic, proprietate intelectuală sau pentru a infecta cu viruși vizitatorii și a promova, prin spamming, alte siteuri.

Deși Google continuă lupta anti-spam printr-o serie importantă de updateuri și algoritmi (cum este Penguin), atacurile informatice rămân practici uzuale de black hat care afectează rankingurile și traficul siteurilor.

Citește în continuare…