SEO în general

Job opening: Specialist SEO Junior/Senior

-- Scris de

Dacă ești curios să afli cum funcționează algoritmii de search ranking și cum îi poți influența pentru a afișa cele mai relevante rezultate, atunci sigur te-ai potrivi pe poziția de SEO Specialist în echipa Vertify, o agenție de search marketing axată pe date, creativitate și performanță, specializată în SEO și content marketing.

Ne căutăm coleg la nivel Junior sau Senior, cu minte tehnică și pasiune pentru online, care va lucra cu noi la partea tehnică din cadrul strategiilor de creștere a vizibilității și traficului organic al clienților.

Junior: Dacă ai mai lucrat cu formule in Excel și Google Sheets, ai cunoștinte medii de HTML și CSS, și esti obișnuit cu tool-uri de analytics, atunci vei putea învăța restul de la noi, și poți porni la drum din stadiul de Junior.

Senior: Pe de altă parte, dacă ai mai multă experiență în search marketing și cunoști deja tactici de ranking, ai auzit de JSON si Regex, și ești familiar cu Google Analytics, Search Console, Tag Manager sau Screaming Frog, atunci vino pe un nivel Senior, și vom găsi și testa impreună noi strategii SEO eficiente pentru clienți.

 

Trimite-ne astăzi un mail pe [email protected] și spune-ne de ce ți se potrivește rolul de Specialist SEO!

 

 

Citește în continuare…

Google Updates

Optimizarea site-ului pentru mobil și update-ul Google din 21 aprilie

-- Scris de

UPDATE #2 (21 aprilie): Update-ul va afecta simultan toate rezultatele, indiferent de limbă/locație (sursă).

UPDATE #1 (27 martie): Implementarea update-ului va avea loc pe o perioadă de câteva zile – o săptămână, astfel încât pot exista fluctuații până lansarea este finalizată (sursă). De asemenea, rezultatele din Google News nu vor fi afectate de acest update (sursă).

Google a anunțat că, începând cu 21 aprilie 2015, algoritmul lor se va folosi într-un grad mai mare de factorul “Mobile-Friendly” pentru căutările efectuate de pe dispozitive mobile. În trecut, anumite update-uri Google au ținut cont dacă un site este configurat și vizibil în mod corect de pe telefon, și au permis utilizatorilor să găsească mai ușor astfel de site-uri, însă într-o măsură mai mică.

Noul anunț implică faptul că, pentru cei care vor face căutări pe Google de pe un dispozitiv mobil, paginile optimizate „pentru mobil” vor fi afișate înaintea celor neoptimizate. Google avertizează că „această schimbare va afecta căutările de pe mobil în toate limbile din lume și va avea un impact semnificativ în rezultatele noastre”.

Citește în continuare…

Google Updates

Panda 4.0 și impactul său în rezultate

-- Scris de

Matt Cutts: Panda 4.0

De câțiva ani încoace, luna mai a fost o lună dedicată unor update-uri importante pentru algoritmul de Google Search, în special fiind vorba de update-ul Penguin. Pe 25 mai 2012 Google a lansat Penguin 1.1, iar versiunea 2.0 a sosit un an mai târziu, pe 22 mai 2013. Nu e de mirare că mulți se așteptau la o nouă iterație Penguin să aiba loc acum, mai ales după multe zvonuri de volatilitate în rezultate.

Cu toate acestea însă, acum câteva zile – pe 20/21 mai 2014 – Matt Cutts a anunțat pe contul său de Twitter ultima versiune a update-ului Panda, 4.0.
Citește în continuare…

Link Building

12 metode pentru a găsi adrese de email valide

-- Scris de

Mulți dintre noi știm de sintagma “content is king“, care stă la baza practicilor de link building și content marketing. Însă, o dată ce am realizat un astfel de conținut, ne confruntăm cu unul din cele mai competitive aspecte ale unei campanii SEO: promovarea materialului pentru obținerea link-urilor organice și a semnalelor sociale.

Una din cele mai eficiente metode de promovare este outreach-ul manual, care a capătat o reputație proastă ca fiind o practică aproape deloc scalabilă și nu prea eficientă, din cauza faptului că nu poate fi automatizată. Am realizat acest articol în jurul celui mai frecvent task întâlnit în outreach-ul manual: găsirea adreselor de email.

Citește în continuare…

Technical SEO

Hacked SEO: Ce poți să faci în cazul unui atac?

-- Scris de

Cel mai neplăcut moment în viața unui webmaster este când cineva încearcă (și reușeste) să îi compromită websiteul pentru a fura trafic, proprietate intelectuală sau pentru a infecta cu viruși vizitatorii și a promova, prin spamming, alte siteuri.

Deși Google continuă lupta anti-spam printr-o serie importantă de updateuri și algoritmi (cum este Penguin), atacurile informatice rămân practici uzuale de black hat care afectează rankingurile și traficul siteurilor.

Citește în continuare…