Dacă vrei să creezi conținut de brand, să faci campanii de PR și te interesează ce impact au ele în SEO, avem loc în echipă pentru creativi cu pasiune adevărată pentru scris și PR, gata să-și suflece mânecile pentru proiecte internaționale și românești de online.

Echipa noastră, din spatele unora dintre cele mai citite blogguri de brand și campanii de PR convingătoare, te așteaptă și pe tine să faci din internet un loc mai util și mai interesant.

Viitorii tăi colegi vor ca scrisul să facă parte din ADN-ul tău și să ți se aprindă neuronii când vorbim de PR, lansări și materiale gata să fie pitchuite jurnaliștilor. Pe lângă asta vei învața si skill-uri de SEO, în topul celor mai actuale 10 skilluri to have, și vei vedea cum ceea ce faci impactează cât de vizibil poate fi un brand în Google.

Dacă tu ești unicornul pe care îl căutăm, scrie-ne până pe 6 noiembrie pe [email protected] de ce e aceasta cariera pentru tine!

 

joburi relatii publice bucuresti

 

Ce face un Content Marketing Specialist?

Vei lucra cot la cot cu noi pentru a obține vizibilitate brandurilor, majoritatea ecommerceuri din State sau România, a căror audiență folosește Google de la informare la cumpărare. Clienții sunt foarte diverși, din nișe precum fashion pentru femei & bărbați, educație, auto, sănătate sau marketing.

Job descriptionul implică execuția de campanii de PR și content marketing pentru businessuri naționale și internaționale, fiecare din industrii diferite. Va fi destul de greu să te plictisești. Câteva dintre taskuri din cadrul campaniilor sau dintr-o zi de lucru sunt:

 

Blogging de brand  

  • Rezolvi prin content problemele cu care se confruntă clienții brandurilor. Vei face din brandurile pentru care lucrezi „the go to source” pentru audiența lor, cărora le vei oferi cea mai bună experiență de conținut prin blog sau prin landing page-uri comerciale.
  • Scrii în engleză si română, pe tone of voice-uri informale și informative, combinând creativitatea cu datele din Google, în diverse forme, de la postări pe blog, la apariții de tip „editorial guest” pe alte site-uri.

PR

  • Descoperi oportunități de expunere pentru clienți. Vii cu idei care au potențial de a face presa și alți influenceri să ciulească urechile și să scrie despre ideea ta sau povestea brandului. Ești mereu în goana după idei de conținut noi, realist de implementat, care pot atrage mențiuni în online.
  • Lansezi in online businessuri sau noi servicii si produse
  • Lucrezi direct cu presa și bloggeri, atât de la noi, cât și internaționali (esențial să ai engleză nativ). Creezi relații noi cu jurnaliști și bloggeri, sau să le îmbunătățești pe cele deja existente.
  • Dezvolți database-ul nostru de site-uri, jurnaliști și editori pe care îl menținem în Buzzstream, cu noi contacte și site-uri de la care clienții pot beneficia de expunere.

Lucrezi cu tooluri de online marketing

  • Înveți să lucrezi cu o suită de tool-uri atent selectate de echipă, făcute chiar de noi, cum e Search Analytics for Sheets, sau externe, cum ar fi Google Analytics, Google Apps, Wordpress, Asana, Buzzstream și multe, multe altele.

Participi la strategie 

  • Îți asumi din start un rol de consultant pe proiecte. Gândești pe picioarele tale, sugerezi idei și soluții, cauți mereu să ajuți și să înțelegi ce activități să faci în interesul clienților, și își asumi responsabilitatea pentru tot ceea ce implementezi.

In a nutshell: o să publici materiale de care ești mândru, o să înveți o mulțime de lucruri despre content, PR, writing, relația cu jurnaliștii și impactul conținutului asupra rezultatelor SEO și creșterii unui brand în online.

Ce nu facem la Vertify?

Credem în specializare. Focusul agenției este earned si owned media – adică tot ce se comunică despre un brand pe alte site-uri și tot ce apare scris pe site-ul clientului. Partea de micro content (ex: postări în social media, newslettere) și partea de advertising (ex: ads, bannere, PPC) se află la partenerii noștri, agenții și specialiști în social media și paid performance media.

 

Ce skills să ai?

  • Writing: poți scrie pentru o diversitate de audiențe, pe tone of voiceuri diferite. Înțelegi procesul din spatele creației de conținut, îți place să scrii și să o faci bini di tăt. Bine nu în sensul de academic, ci așa cum ai vrea să citești tu în online.
  • Engleză fluent, cu gramatică perfectă (română by default)
  • Abilități de research și sinteză excelente
  • Instincte bune în a găsi subiecte și lucruri interesante acolo unde clienții nu știu că le au sau există ceva de spus. Poți să-ți dai seama ce este unic la un brand cu ușurință, sau poți să creezi tu acea identitate sau poveste
  • People skills: te simți bine în ipostaza de a discuta pe mail sau la telefon cu jurnaliști și bloggeri (de la site-uri pe care probabil le citești deja).
  • You like getting things done. Ești o persoană productivă și ai inițiativă big time în fiecare zi să faci lucruri și să faci lucrurile să se întâmple
  • Strong project management skills: vei jongla cu proiecte, deadlineuri și uneori taskuri neprevăzute

Extra points dacă:

  • Ai experiență de blogging, de redacție online sau contributor: trimite-ne linkuri spre articolele pe care le-ai scris.
  • Ai câțiva ani de experiență în lucrul cu presa: arată-ne câteva apariții pe care le-ai obținut.
  • Ai basic SEO knowledge și te pasionează domeniul

 

Ce îți oferim?

  • Recrutăm și avansăm pe skilluri și merit. Vei avea un plan salarial care evoluează o dată cu tine.
  • Clienți cu proiecte frumoase, care așteaptă să le crești și pe care nu ai cum să te plictisești.
  • Date concrete despre ce impact are munca ta. Vei înțelege exact cât de mult ai contribuit la rezultatele online ale unui client și vei învăța cum să îți evaluezi munca și să te motivezi să fii mai bun.
  • Independență și ownership asupra procesului de creație a conținutului (articole de blog, infografice, materiale pentru presă, resurse, tutoriale, sau alte formate care pot fi utile pentru audiență și media), cu 100% suport de echipă. Realizezi conținut atât independent, cât și împreună cu clienții, la un nivel de calitate 10x , care face concurența să fie cu ochii pe tine de fiecare dată când dai „Publish”.
  • Cărți si materiale video de învățare cât să faci binging. Iar cand iei pauză, un cont de Netflix pe care să faci și mai mult binging
  • Dezvoltare rapidă și mult training aplicat pe proiecte. Oportunitatea de a lucra pe campanii de SEO și de content marketing foarte diverse, din nișe complet diferite, pentru branduri locale cât și internaționale. Fiecare o experiență unică in felul ei.
  • O agenție care crește în fiecare an; vrem să avansezi cu noi cât mai mult și să crești în roluri de management

 

De ce aici?

  • Vei rezolva probleme reale cu care se confruntă audiența brandurilor, prin conținut. Iar în același timp vei ajuta și brandurile să crească în trafic și vânzări.
  • Vei avea diversitate. O parte din munca ta va fi jurnalistică, sub formă de studii, o parte din content va fi practic, hands-on și util, sub formă de tutoriale sau ghiduri. O parte va fi pentru inspirație și entertaining, axat pe shopping și dorința de a fi la curent cu trendurile. O parte va fi emoțional. Dar în toate vei avea propria voce și-ți vei puteai arăta personalitatea.
  • Suntem o agenție specializată, unde te vom expune la un volum mare de informații, si vei avea acces la tot ceea ce știm, nu doar la o “particica” din tot puzzle-ul digital. Avem sute de proiecte la activ, și suntem gata să-ți spunem ce am învățat din ele.
  • Cum e la birou? Eficient și cu un canal de random plin de memes, dar mai ales cu un mediu de lucru în care chiar vrem să îți implementăm ideile. Nu vei sta în meetinguri inutile, crea rapoarte plictisitoare, iar oamenii de aici au tot felul de backgrounduri, de la Filozofie la Politehnică, deci o să ai parte de conversații interesante.

 

Cum aplici

Trimite-ne un mail pe [email protected] împreună cu un profil de LinkedIn la zi sau un CV, și spune-ne de ce vrei să faci parte din echipa noastră!

Abia așteptăm să te cunoaștem!

 

 

Meanwhile, distrează-te cu quizul ăsta: