Crezi că fără conținut nu mai poți fi relevant online? Înseamnă ca am ajuns la omul potrivit.

Ți-am pregătit un rol de Content Marketer Specialist (Junior sau Senior) în echipă, unde vei învăța cum să faci conținut de brand, pentru business-uri online din industrii diferite, atât în română cât și în engleză, pe care sute de mii de oameni îl găsesc și îl citesc lună de lună. Chiar în momentele când au nevoie de el.

Viitorii tăi colegi se așteaptă să vii cu multe idei de PR, pe care să nu-ți fie frică să le propui jurnaliștilor, și să faci campanii în care clienții tăi apar în presa online în mod natural. Pe lângă partea de content și PR digital, vei învața si skill-uri de organic search marketing (SEO),  în top 10 skilluri to have in 2017de la oameni talentați care vor să crești alături de ei.

Trimite-ne un mail pe careers@vertify.ro cu cât mai multe detalii despre de ce îți dorești rolul, împreună cu un profil de LinkedIn la zi sau un CV!

angajari specialisti seo si pr

Ce impact o să ai pentru echipă și clienți?

  • Mare. Nu suntem doar o agenție de marketing online, ci o echipa de oameni talentați în care tot ce faci va impacta direct reputația și rezultatele clienților în piață.
  • Nu o să faci „SEO” sau „PR”, arhitectura unui site sau „keyword research”, ci vei rezolva probleme reale de business cu care se confruntă clienții. Vei ajuta companii mici si mijlocii să crească în cel mai adevărat sens al cuvântului.
  • Nu e doar un writing gig, ci un job in care trebuie să gândești și să vrei să ajuți. Creăm lunar content citit de sute de mii de oameni din toată lumea.
  • O parte din munca ta va fi jurnalistică – vei explora, face research și vei scrie despre probleme la care media și audiența rezonează. O parte din content va fi practic, hands-on și util, sub formă de tutoriale sau ghiduri. O parte va fi pentru inspirație și entertaining, axat pe dorința de browsing, shopping și de a fi la curent cu trendurile. O parte va fi emoțional. Dar în toate vei avea propria voce și-ți vei putea arăta personalitatea.

 

Ce căutăm?

Om de comunicare cu minte brici, multă pasiune pentru scris, online, idei de PR, organizat și cu mult chef de treabă, dornic să înceapă o carieră în search marketing pe termen mai lung, alături de echipa potrivită.

 

Ce o să faci mai concret?

Vei lucra cot la cot cu noi pentru a obține vizibilitate clienților agenției, majoritatea small și medium business-uri (de tip e-commerce, servicii sau publishing). Vei face din brandurile pentru care lucrezi „the go to source” pentru userii lor, cărora le vei oferi cea mai bună experiență de conținut.

Pe lângă crearea de conținut,  rolul tău va fi și să îl faci vizibil online prin distribuirea lui în alte surse, sau prin optimizare technică

Pe scurt: o să publici materiale de care ești mândru, o să înveți o mulțime de lucruri despre content, PR, writing, relația cu jurnaliștii și impactul conținutului asupra rezultatelor SEO și creșterii unui brand în online.

Descrierea postului implică execuția de campanii de PR și content marketing pentru businessuri naționale și internaționale, fiecare din industrii diferite. Va fi destul de greu să te plictisești.  Câteva dintre taskurile prin care poți trece printr-o zi de lucru sunt:

 

Writing 

  • Lots of it, în engleză, română și pe diferite „tone of voice”-uri de brand, pe baza de date din Google, în diferite formate, de la postări pe blog, la apariții de tip „guest” pe alte site-uri.
  • Ai ownership asupra procesului de producție a conținutului (articole, infografice, materiale pentru presă, resurse, tutoriale, sau alte formate care pot fi utile pentru audiență și media), cu suportul echipei. Realizezi conținut atât independent, cât și împreună cu clienții, la un nivel de calitate 10x , care face concurența să fie cu ochii pe tine de fiecare dată când dai „Publish”.

 

Vii cu idei de promovare în media

  • Vii cu idei de conținut care au potențial de a face presa și alți influenceri ciulească urechile și să scrie despre ideea ta. Vei împăca obiectivele de PR ale clientului cu obiectivele jurnalistice și de trafic ale siteurilor cu care lucrezi.
  • Vii cu idei de campanii bazate pe utlitate (ce nevoi are audiența) și viralitate (cât interes poate genera în media în mod organic).
  • Contribui la calendarele editoriale ale clienților și ești mereu în goana după idei de conținut noi, realist de implementat, care pot atrage mențiuni în online.
  • Stai la curent cu ce se întâmplă în online și propui activități pe care brandul le poate face real time, care poate nu au fost planificate, dar care au potențial de expunere.

 

Pitching si PR

  • Esențial să ai people skills, să te simți bine în ipostaza de pitching, și să fii sigur pe tine când discuți pe mail cu bloggeri și jurnaliști (de la site-uri pe care probabil le citești deja).
  • Creezi relații noi sau să îmbunătățeși relațiile deja existente cu editori.
  • Dezvolți database-ul nostru de site-uri, jurnaliști și editori pe care îl menținem în Buzzstream, cu noi contacte și site-uri de la care clienții pot beneficia de expunere.
  • Lucrezi direct cu presa și bloggeri, atât din Ro, cât și internaționali. Vei avea nevoie să te exprimi nativ, natural și cât mai uman în română și engleză la nivel nativ.

 

Lucrezi cu tooluri de online marketing

  • Înveți să lucrezi cu o suită de tool-uri atent selectate de echipă, făcute chiar de noi, cum e Search Analytics for Sheets, sau externe, cum ar fi Google Apps, Wordpress, Asana, Buzzstream, Analytics  și multe, multe altele.

 

Participi la strategie și la întâlnirile cu clienții 

  • Îți asumi din start un rol de consultant pe proiecte. Gândești pe picioarele tale, întrebi dacă nu înțelegi, sugerezi idei și soluții, cauți mereu să ajuți și să înțelegi ce activități să faci în interesul clienților, și își asumi responsabilitatea pentru tot ceea ce implementezi.

Ce nu facem la Vertify?

Credem în specializare și în a deveni cei mai buni pe domeniul nostru — de aceea la Vertify nu vei deveni un marketer generalist, ci un T-shaped specialist cu know-how avansat de Content Marketing și PR, împreună cu skilluri de SEO.

Focusul agenției este earned si owned media — adică tot ce se comunică despre un brand pe alte site-uri și tot ce apare scris pe site-ul clientului.

Partea de micro content (ex: postări în social media, newslettere) și partea de advertising (ex: ads, bannere, PPC) se află la partenerii noștri, agenții și specialiști în social media și paid performance media.

Ce motive îți dăm să aplici:

  1. Dezvoltare rapidă și mult training aplicat pe proiecte. Afli lucruri și începi să lucrezi la campanii încă din prima săptămână. Vei învăța strategii creative pentru promovarea conținutului, expunerea brandurilor și optimizarea site-urilor.
  2. Oportunitatea de a lucra pe campanii de SEO și de content marketing foarte diverse, din nișe complet diferite, pentru branduri naționale cât și internaționale. Fiecare campanie e o experiență unică in felul ei.
  3. Un mediu de lucru în care vrem să îți implementăm ideile și sugestiile, și care îți va susține dezvoltarea personală.
  4. Date concrete despre ce impact are munca ta. Rapoarte din care vei înțelege exact cât de mult ai contribuit la rezultatele online ale unui client. Vei învăța cum să îți evaluezi munca și să te motivezi să fii mai bun.
  5. În procesul de creație și brainstorming inveti sa faci analize de cuvinte cheie și audiență  ca să-ți faci treaba cu succes.
  6. Așteptări clare, prin procese de lucru și framework-uri pe care le folosești ca să devii indepenent.
  7. O selecție de tool-uri interne și externe care să-ți facă treaba mai eficientă și mai organizată.
  8. Acces la multe informații despre cum funcționează lumea e-commerceului, serviciilor si publishingului. O agenție specializată, unde te vom expune la un volum mare de informații, este un loc optim pentru a deveni un adevărat specialist.
  9. În funcție de cât de repede crești, te vom susține și promova pentru a deveni un membru cunoscut în comunitatea de Search Marketing din România. Vei participa la evenimente din industrie, întâlni oameni de excepție, și (îți promitem că) te vei simți foarte bine.
  10. O agenție care crește în fiecare an; postul este deschis pe o perioada nedeterminată și vrem să avansezi cu noi cât mai mult.
  11. Mai mult decât feedback. Coaching personal pentru a-ți putea câștiga rolul de specialist cât mai repede.

 

Colegul ideal – te identifici?

  • De fiecare dată când ai citit ceva despre PR, Content Marketing și SEO, things just clicked. Ești convins că locul tău e în industria de Search și PR online, și vrei să faci asta pe termen lung.
  • Ai studii (terminate sau an terminal) sau ai făcut proiecte proprii în marketing, jurnalism, relatii publice, project management.
  • Îți place să scrii și o faci bine. Bine nu în sensul de academic, „ca în cărți” sau în lucrări de facultate, ci așa cum ai vrea să citești tu în online. Când scrii, îți poți adapta personalitatea și te poți plia pe profilul mai multor tipuri de audiențe, cu care poate nu ai nimic in comun. Yet!
  • Stăpânești limba engleză și româna foarte bine. Ești un fel de „grammar nerd„.
  • Ești o persoană creativă și ai un instinct natural de a găsi idei și subiecte de interes. Chiar dacă multe dintre ele nu pot fi implementate „right on the spot”, exercițiul creativ face parte din rutina ta zilnică.
  • Ești atent la detalii și ai un mod de lucru curat. Chiar dacă typo-urile și micile greșeli se pot repara, ele nu apar online, pe blog, către media sau la clienți. Deși vrei să fii eficient și rapid cu taskurile, nu sari peste detalii — ele fac diferența.
  • Ești o persoană organizată, poți să jonglezi cu mai multe proiecte, nu lași deadlineurile pe ultima sută de metri și nu îți scapă niciun mail.
  • You like getting things done. Ești o persoană productivă și competitivă. Ai inițiativă big time în fiecare zi să faci lucruri și să lucrezi la proiecte independent, fără să te împingă cineva de la spate.
  • Te consideri o persoană reliable, care se poate dedica unui proiect de la început până la sfârșit.
  • Ești o fire empatică. Poți să te pui mereu în pielea celor cu care lucrezi (echipa ta, jurnaliștii sau clienții agenției) și să înțelegi ce e important pentru ei, și mai ales cum poți să-i ajuți.
  • Găsești puncte de diferențiere si lucrurile interesante acolo unde clienții nu știu că există ceva de spus. Poți să-ți dai seama ce este unic la un brand cu ușurință, sau poți să creezi tu acea identitate.
  • Când dai de o problemă sau faci o greșeală, încerci să afli ce soluții există, pui întrebări și nu te ascunzi într-un colț sau încerci să „îngropi” situația.

Bonus points dacă:

  • Ai deja experiență de blogging și știi să folosești WordPress. Trimite-ne un link către blogul tău sau alte locuri în care ai scris, sau exemple de articole pe care le-ai scris.
  • Știi HTML.
  • Ai gândire analitică/logică și skilluri de project management.
  • Esti tech savvy, sau vrei să îți dezvolți și latura tehnică, te entuziasmează ideea de a lucra cu date și analytics.

 

Cum aplici

Trimite-ne un mail pe careers@vertify.ro împreună cu un profil de LinkedIn la zi sau un CV, și spune-ne de ce vrei să faci parte din echipa noastră!

Abia așteptăm să te cunoaștem!

Meanwhile, distrează-te cu quizul ăsta: