Dacă vrei să faci campanii de PR digital, să creezi conținut de brand, și te interesează ce impact au ambele în traficul unui site, avem loc în echipă pentru creativi cu pasiune adevărată pentru PR și scris, gata să-și suflece mânecile pentru proiecte internaționale și românești de online.

Viitorii tăi colegi vor ca scrisul să facă parte din ADN-ul tău și să ți se aprindă neuronii când vorbim de PR, lansări și materiale gata să fie pitchuite jurnaliștilor. Pe lângă asta vei învața si skill-uri de SEO, în topul celor mai actuale 10 skilluri to have, și vei vedea cum ceea ce faci impactează cât de vizibil poate fi un brand în Google.

Dacă tu ești unicornul pe care îl căutăm, scrie-ne pe [email protected] de ce e acesta drumul tău.

joburi relatii publice bucuresti

Ce vei face?

Vei lucra cot la cot cu noi pentru a obține vizibilitate brandurilor, majoritatea ecommerceuri din US sau România, a căror audiență folosește Google de la informare la cumpărare. Clienții sunt foarte diverși, din nișe precum fashion pentru femei & bărbați, tech, educație, auto, sănătate sau marketing. Rolul implică execuția de campanii de PR și content marketing – va fi destul de greu să te plictisești.

Câteva dintre taskurile pe care le-ai putea avea într-o zi normală:

Campanii PR online

  • Vei dezvolta strategii de PR pe care le vei executa lunar în campanii punctuale.
  • Vei stabili colaborări cu jurnaliști, editori și bloggeri, atât de la noi, cât și internaționali (fie că este vorba de crearea unor relații noi sau de a le îmbunătăți pe cele existente).
  • Vei distribui proiecte de conținut în media, către jurnaliștii și bloggerii potriviți (studii, lansări, sau alte tipuri de proiecte pentru PR)
  • Vei descoperi oportunități de expunere pentru clienți și vei identifica cei mai relevanți jurnaliști pentru campanii
  • Vii cu idei de PR care au potențial de a face presa să ciulească urechile și să scrie despre subiectul tău. Ești mereu în goana după idei care pot atrage expunere.

Blogging de brand  

Echipa noastră este în spatele unora dintre cele mai citite blogguri de brand și te așteaptă și pe tine să faci din internet un loc mai util și mai interesant.

  • Rezolvi prin content problemele cu care se confruntă clienții brandurilor. Vei face din brandurile pentru care lucrezi „the go to source” pentru audiența lor, cărora le vei oferi cea mai bună experiență de conținut prin blog sau prin landing page-uri comerciale.
  • Scrii în engleză si română, pe tone of voice-uri informale și informative, combinând creativitatea cu datele din Google, în diverse forme, de la postări pe blog, la apariții de tip „editorial guest” pe alte site-uri.

Vei lucra cu tooluri de online marketing

  • Înveți să lucrezi cu o suită de tool-uri atent selectate de echipă, făcute chiar de noi, cum e Search Analytics for Sheets, sau externe, cum ar fi Google Analytics, Google Apps, Wordpress, Asana, Buzzstream, BuzzSumo și multe, multe altele.

Vei participa la strategie 

  • Îți asumi din start un rol de consultant pe proiecte. Gândești pe picioarele tale, sugerezi idei și soluții, cauți mereu să ajuți și să înțelegi ce activități să faci în interesul clienților, și își asumi responsabilitatea pentru tot ceea ce implementezi.

In a nutshell: O să publici materiale de care te mândrești, o să înveți o mulțime de lucruri despre content writing, PR, relaționarea cu jurnaliștii și impactul conținutului asupra rezultatelor SEO și creșterii unui brand în online.

Ce nu facem la Vertify?

Credem în specializare. Focusul agenției este earned si owned media – adică tot ce se comunică despre un brand pe alte site-uri și tot ce apare scris pe site-ul clientului. Partea de micro content (ex: postări în social media, newslettere) și partea de advertising (ex: ads, bannere, PPC) se află la partenerii noștri, agenții și specialiști în social media și paid performance media.

 

Ce skills te-ar ajuta?

  • Să-ți placă să scrii: poți scrie pentru o diversitate de audiențe, pe tone of voiceuri diferite. Înțelegi procesul din spatele creației de conținut, îți place să scrii și să o faci bini di tăt. Bine nu în sensul de academic, ci așa cum ai vrea să citești tu în online.
  • People skills: să te simți bine în ipostaza de a discuta pe mail sau la telefon cu jurnaliști și bloggeri (de la site-uri pe care probabil le citești deja).
  • Engleză fluent, cu gramatică perfectă (română by default).
  • Instincte bune în a găsi subiecte și lucruri interesante acolo unde clienții nu știu că le au sau există ceva de spus. Poți să-ți dai seama ce este unic la un brand cu ușurință, sau poți să creezi tu acea identitate sau poveste.
  • You like getting things done. Ești o persoană productivă și ai inițiativă big time în fiecare zi să faci lucruri și să faci lucrurile să se întâmple.
  • Ești o persoană organizată: vei jongla cu proiecte, deadlineuri și uneori taskuri neprevăzute.

Extra points dacă:

  • Ai experiență de blogging, de redacție online sau de contributor: trimite-ne linkuri spre articolele pe care le-ai scris.
  • Ai câțiva ani de experiență în lucrul cu presa: arată-ne câteva apariții pe care le-ai obținut.

 

Ce îți oferim?

  • Recrutăm și avansăm pe skilluri și merit. Vei avea un plan salarial care evoluează o dată cu tine si rezultatele tale.
  • Beneficii salariale care să te țină sănătos și voios (bonuri de masa, abonament privat de sanatate).
  • Un birou luminos si modern, chiar la Romana, si o terasa mare si relaxanta.
  • Date concrete despre ce impact are munca ta. Vei înțelege exact cât de mult ai contribuit la rezultatele online ale unui client și vei învăța cum să îți evaluezi munca și să te motivezi să fii mai bun.
  • Independență și ownership asupra procesului de creație a conținutului (articole de blog, infografice, materiale pentru presă), cu 100% suport de echipă. Realizezi conținut atât independent, cât și împreună cu clienții, la un nivel de calitate 10x , care face concurența să fie cu ochii pe tine de fiecare dată când dai „Publish”.
  • Cele mai faine cărți de industrie, un cont de Audible super popular si materiale video de învățare cât să faci binging. Iar cand iei pauză, un cont de Netflix pe care să faci și mai mult binging
  • Dezvoltare rapidă și mult training aplicat pe proiecte. Oportunitatea de a lucra pe campanii de SEO și de content marketing foarte diverse, din nișe complet diferite, pentru branduri locale cât și internaționale. Fiecare o experiență unică in felul ei.
  • O agenție care crește în fiecare an; vrem să avansezi cu noi cât mai mult, să crești in roluri de coordonator/strateg.

 

De ce aici?

  • Clienți cu proiecte care-ți vor pune mintea la-ncercare, în care meritul tău să le crești este direct, și pe care nu ai cum să te plictisești.
  • Vei rezolva probleme reale cu care se confruntă audiența brandurilor, prin conținut. Iar în același timp vei ajuta și brandurile să crească în trafic și vânzări.
  • Vei avea diversitate. O parte din munca ta va fi jurnalistică, sub formă de studii, o parte din content va fi practic, hands-on și util, sub formă de tutoriale sau ghiduri. O parte va fi pentru inspirație și entertaining, axat pe shopping și dorința de a fi la curent cu trendurile. O parte va fi emoțional. Dar în toate vei avea propria voce și-ți vei puteai arăta personalitatea.
  • Suntem o agenție specializată, unde te vom expune la un volum mare de informații, si vei avea acces la tot ceea ce știm, nu doar la o “particica” din tot puzzle-ul digital. Avem sute de proiecte la activ, și suntem gata să-ți spunem ce am învățat din ele.
  • Cum e la birou? Eficient și cu un canal de random plin de memes, dar mai ales cu un mediu de lucru în care chiar vrem să îți implementăm ideile. Nu vei sta în meetinguri inutile, crea rapoarte plictisitoare, iar oamenii de aici au tot felul de backgrounduri si pasiuni mai serioase sau mai silly, deci o să ai parte de conversații interesante.

 

Cum aplici

Trimite-ne astazi un mail pe [email protected] împreună cu un profil de LinkedIn la zi sau un CV, și spune-ne de ce vrei să faci parte din echipa noastră. Abia așteptăm să te cunoaștem!

 

 

Meanwhile, distrează-te cu quizul ăsta: