Dacă vrei să fii coordonatorul uneia dintre cele mai tari echipe cu proiecte de conținut de brand, campanii de PR și SEO, avem loc în echipă pentru un Digital Project Manager – bun coordonator, gata să ne ajute să executăm flawless și la timp proiecte internaționale și românești de online, și să facem din internet un loc mai util și mai interesant.

Care este rolul tău, in a nutshell? Să ții ritmul pe proiecte, să fii extensia echipei și a memoriei noastre, să faci lucrurile să se întâmple bine, la timp și să ne faci rezultatele să strălucească în fața brandurilor cu care lucrăm. Vei fi într-un mediu creativ și plin de date în același timp, deci n-ai cum să te plictisești.

Dacă tu ești căpitanul pe care îl căutăm, scrie-ne până pe 10 noiembrie pe [email protected] și spune-ne de ce este project managementul cel mai bun drum pentru tine.

job online project manager

 

Ce ne dorim de la tine, Digital Marketing PM?

Te vei ocupa de gestionarea în paralel a mai multor proiecte, de la brief până la implementare și raportare. Vei ține legătura cu toate echipele implicate: tehnic (SEO), creație (Content marketing și PR) și echipa clientului și vei aranja ca totul să fie prezent în Asana.

Majoritatea proiectelor sunt pentru branduri și magazine online din State sau România, a căror audiență folosește Google de la informare la cumpărare. Clienții sunt foarte diverși, din nișe precum fashion pentru femei & bărbați, educație, auto, sănătate sau marketing. Ce vei face într-o zi normală:

 

Ce vei face cu echipa noastră:

  • Programezi proiecte: Fiecare brand va avea constant o serie de proiecte și persoane asignate fiecărei etape de proiect.
  • Aloci resurse: Aloci proiecte și clienți noi în funcție de workload-ul fiecărui membru din echipă. Nu te sperii de Gantturi și poți gestiona un view al tuturor activităților de la team member.
  • Planifici dinamic – Nicăieri lucrurile nu stau perfect. Dacă apar noi lucruri la mijlocul lunii, chiar dacă ai calendarul booked pentru toată lumea, creezi și modifici, împreuna cu echipa, timeline-uri pentru proiecte în funcție de prioritate.
  • Project overview & follow up: Menții statusul tuturor proiectelor active și te asiguri că există mereu next steps clari.
  • Risk management: preconizezi întârzieri sau depășiri în deadlineuri și găsești soluții.
  • Daily status: Faci la inceput de zi scurte stand up meetinguri pentru a ține pulsul proiectelor și a afla ce bottleneckuri există la execuție.
  • Reporting: Tragi linie la sfârșitul lunii, creezi rapoarte utile și pui la cale meetinguri interesante interne din care să învățăm toți.
  • Transformi discuții în acțiuni: la orice meeting intern transformi agenda și notițele în taskuri concrete, asignate și cu deadline.

 

Ce vei face cu echipele de client:

  • Creezi și menții relații meaningful cu clienții: le înveți businessurile și ai un view asupra strategiei noastre pentru ei.
  • Comunici rezultatele și progresul campaniilor: atât statusul proiectelor și rezultatele lunare, dar și succesele mai mici, punctuale.
  • Ești un liason între noi și client: preiei feedback de la clienți și îl încorporezi în proiecte, sau transmiți feedback de la echipa noastră către client.
  • Follow up: Amintești clienților ce taskuri au de făcut și te asiguri că toacte acțiunile pentru succesul unui proiect se vor întâmpla, chiar dacă nu țin de echipa internă.
  • Reporting: Tragi linie la sfârșitul lunii, creezi rapoarte utile și pui la cale meetinguri pragmatice cu clientul.

 

Ce îți trebuie ca să fii bun ca Project Manager?

Nu e de ajuns să fii persoana din grupul tău de prieteni care organizează orice meetup și e reliable în caz de-o urgență – dar ajută :)

În plus, iată ce credem că ți-ar fi de folos ca să ne coordonezi like a boss:

  • Ai o memorie foarte bună, mai ales pe termen scurt. Un project manager poate avea zile foarte întrerupte, cu mailuri și întrebări din toate părțile – o clipă vei discuta cu echipa tehnică, fără să ai pixul la tine (mental to do-urile sunt la ordinea zilei), iar in secunda următoare primești o notificare pe Slack cu un nou proiect terminat pentru client. Iar pe drum spre o cafea designerul îți spune că are nevoie de feedback de la echipă pe infograficul cu mașinile până miercuri. E important să poți să faci multi tasking fără să-ți scape nimic printre degete.
  • Ești o fire calmă și grounded în fața unei zile mai haotice, cu requesturi din toate părțile
  • Organizarea e your state of mind: you thrive atunci când există ordine și știi unde este totul
  • Poți să vezi în ansamblu, si să intri in detaliu când este nevoie
  • Ești un om bun de comunicare – înțelegi imediat punctul de vedere al echipei sau a clientului.
  • Poți să sumarizezi și să extragi informații din cadrul meetingurilor sau discuțiilor mai generale și să le transfomi în acțiuni concrete și clare.
  • Poți să îți păstrezi focusul când ești întrerupt și să revii la ce făceai înainte, fără probleme.
  • Engleză și română impecabile – self explanatory, vei lucra atât cu echipe de client locale, cât și internaționale.
  • Ții la time management.
  • Ai o pasiune reală pentru self-development.
  • Bonus points: Ai mai lucrat în Asana Premium sau alte project management/ collaboration software.

 

Ce ți-am pregătit aici?

  • Vei lucra într-un mediu creativ, și plin de date în același timp. Promitem challenging work și proiecte foarte bune alături de oameni de calitate.
  • Recrutăm și avansăm pe skilluri și merit. Vei avea un plan salarial care evoluează o dată cu tine.
  • Vei avea acces la tot ceea ce știm și vei vedea o mulțime de strategii pe clienți din nișe diferite.
  • O echipă pe care te vei mândri să o coordonezi și clienți cu proiecte frumoase, care așteaptă să le crești.
  • Cărți si materiale video de învățare cât să faci binging. Iar cand iei pauză, un cont de Netflix pe care să faci și mai mult binging.
  • Oportunitatea de a lucra pe campanii de SEO și de content marketing foarte diverse, din nișe complet diferite, pentru branduri locale cât și internaționale. Fiecare o experiență unică in felul ei.
  • O agenție care crește în fiecare an; vrem să avansezi cu noi cât mai mult.
  • Un mediu de lucru eficient, dar și fun, cu un canal de random plin de memes & inappropriate gifs, dar mai ales în care chiar vrem să îți implementăm ideile.
  • Nu vei sta în meetinguri inutile, crea rapoarte plictisitoare, iar oamenii de aici au tot felul de backgrounduri, de la Filozofie la Politehnică, deci o să ai parte de conversații interesante.

 

Cum aplici?

Dacă tu ești căpitanul pe care îl căutăm, scrie-ne până pe 10 noiembrie pe [email protected] și spune-ne ce te face pe tine Project Managerul campaniilor noastre.

Abia așteptăm să te cunoaștem!