Dacă activitatea business-ului tău se desfășoară și în mediul offline, într-una sau mai multe locații, atunci poți beneficia de mai multă expunere pentru anumite căutări locale. Algoritmul Google specific acestor rezultate este diferit față de cel uzual și implică necesitatea unor altfel de optimizări.

Pagina de Google Places / Google+ Local

Primul pas în strategia de Local SEO este să creăm sau să revendicăm listările Google specifice locațiilor offline ale business-ului tău. Optimizăm apoi aceste listări prin intermediul interfeței Google Places și Google+ Local pentru a crește relevanța acestora.

 

Referențierea business-ului din surse locale

Un factor important pentru includerea listărilor în rezultatele locale este să referențiăm, din surse locale, informațiile de contact specifice locațiilor. De asemenea, este necesar să verificăm referințele existente pentru a ne asigura că acestea sunt corecte.

 

Strategii pentru recenzii

Algoritmul Google pentru căutări locale ia în calcul și numărul de recenzii primite online, atât prin intermediul platformei Google+ cât și prin website-uri românești care oferă această posibilitate. Noi realizăm o strategie pentru a obține recenzii de la clienții tăi, astfel crescând șansele ca business-ul tău să apară mai sus în aceste rezultate.